tirsdag 2. juni 2015

Hver dag er en ny start...

I kveld skal jeg vise et kort jeg laget på Steinkjerscreppa for flere uker siden (ehhh...) Forrige uke fikk jeg gjort det helt ferdig. Jauda. Det går ikke alltid så fort i svingene ;) Hvis du har et observant øye, vil du se at det er mistenkelig likt det konfirmasjonskortet jeg la ut på søndag. Det er fordi jeg liftet dette kortet da jeg laget konfirmasjonskort. Så vet du det :)

Teksten og "pilrekka" er et sånt "snurrestempel"fra Becky Higgins. Syntes det passet godt til dette kortet, som er en kombinert oppmuntring/gratulerer med nytt hus til ei som har "startet på nytt"...

Lag på lag på lag; mønsterpapir (Kaisercraft), osteklut, gammelt noteark, kakeserviett, fjær og blomster, enda et noteark - og til slutt bildet :)

Et lite sideblikk fra den andre sida.

I stedet for å lage en "vanlig" innside" limte jeg sammen kortet i sidene sånn at det ble en konvolutt og dekorerte en tag jeg puttet oppi.
Den ble først svampet med Distress Ink i fargene 'gathered twigs' og 'iced spruce'. Etterpå "dærtet" jeg litt hvit Distress Stain oppå en bit maskeringstape for å lage litt rutemønster her & der. Til slutt ble tagen enkelt pyntet ved hjelp av hjertekantpunch (Martha Stewart) og to biter washitape. Den blågrønne laget jeg bølger på med hjelp av en strikkepinne :)
Helt nederst ble det plass til enda en liten hilsen - med hjelp av det samme stempelet som er brukt på fronten av kortet; enjoy the little things.

Det håper jeg du også gjør, i hvert fall sånn innimellom :)
Takk for besøket!

1 kommentar:

❤ Kaia sa...

LEKKERT......
HErlige farger, og nydelige detaljer.

Klem fra Kaia