onsdag 6. februar 2013

Til en herre...

Jeg børster støv av noen prosjekter jeg har laget mens bloggen har gått for lut og kaldt vann. Dette er et kort jeg laget i høst, da mamma sin fetter fylte 75. 

Alle mønsterarkene jeg har brukt på dette kortet er fra Pion Design. Motivet fant jeg på et av dem. Filmstrips fra Tim Holtz, og de flotte båndene er kjøpt på Cornelias Hus.


Innsida er også dekorert med de samme papirene og detaljer fra dem.

Jeg pynter alltid baksida før jeg gir bort kortene jeg lager, men det er ikke alltid jeg tar dem med i bloggen. Men sånn ble den her...

Håper dette kan inspirere en sjel eller tre, og ønsker alle og enhver en fin onsdagskveld!
Takk for besøket :)

2 kommentarer:

Knerten sa...

For et fantastisk flott herrekort du har laget, Hanne ! Nydelig papir, flott motiv og perfekt gjennomført hele veien. Du er flink :-)
Klem
Turid

Deb sa...

wow, this is an amazing card Hanne, so love it!
Debxx