onsdag 24. august 2011

En takknemlig hilsen

Så har jeg endelig fått en liten dose kreativ motivasjon igjen... Den har resultert i en sjokoladehjertelig hilsen til en god venninne som har hjulpet meg flere ganger i det siste. Takk, takk, takk! En god ting kan ikke sies for ofte. Den kan gjerne gjentas på flere ulike måter også. Med sjokoladehjerter, for eksempel. Og et alle tiders nydelig tekststempel fra Ladybug and Friends (som nå har slått seg sammen med Inkido, forresten, så nå heter de PaperCraftScandinavia, flotte greier!)

Den blomsterelskende bamsen fra LOTV er fargelagt med Distress Ink og montert på et hvitmalt papphjerte fra Kort&Godt. På dette hjertet har jeg limt fast litt fakta om Budapest, som en skal være en Svært Dyktig Leser for å klare å få noe ut av under krakkeleringslakken *host hark* Men Ungarn-teksten vises heldigvis litt bedre. De folkeopplysende tekstene er revet ut fra boken "Geografiske Fremmednavn", utgitt i 1922, gjenfunnet hos Bruktbo på Stjørdal'n.

Stjernebradsene fra Storyteller var opprinnelig sølvblanke, så for å få dem til å passe litt bedre dærta jeg på litt Gesso og etterpår litt brun StazOn. Det rosa stjernepapiret er fra Inkido, forresten, designet av selveste Kristine :)

Når man så åpner eska, ser det sånn ut under lokket. Har laget en lomme her, med mønsterpapir fra Pion Design.

Oppi lomma ligger hilsningskortet. Her brukte jeg sommerfuglen (die) som maske og sprayet over rosa Glimmer Mist. Stemplene er fra making meories - ei plate med reisetema.

For å lage litt liv i den sida av kortet som skal skrives på, brukte jeg et Stempelglede-hjerte...

... og så er denne takken på veg nordover. Med fly. Eller tog. Hva vet jeg. Men på veg er den :)

Jeg tar eska under armen og tøffer inn i Anonyme Scrappere sin utfordring om å alterere en eske samt LiliOfTheValley sin utfordring, som har takk som tema. Eller "thank you", som de sier utaskjærs.

Jeg sier både takk og thank you for at du stakk innom bloggen min. Håper du får en fin onsdagskveld :)

8 kommentarer:

Camilla sa...

ååå Hanne, den var über søøøt!
Så fint å se at du har hatt litt scrappeglede igjen :)
Masse klemmer fra oss to på andre siden av byen <3

Anonym sa...

Nydelig kort. Alltid en fryd å se nye kreasjoner fra deg. K.N.

Anne-Eddie sa...

For en nydelig eske. Ja, blir ikke din venninne glad for denne, så...
Klem fra Anne-Eddie

Anonym sa...

Wooow, dette er strålende vakkert og alle de fine detaljene du har skapt, sier bare....sukk!
Heldige din gode venninne som får denne :)
Ta vare på deg og hyggelig å se kreativiteter fra deg igjen:)
Klem Lill

Kari sa...

Wow for ei flott eske Hanne! Jeg er helt imponert over din kreativitet (som vanlig). Den må din venninne bli kjempeglad for!

Pia sa...

woooow Hanne hvor er det en smukt pyntet æske, gennemført på alle sider og søde stempler du har brugt.
Tak for at du deltager på AS udfordringen
knus Pia

Torill sa...

Kjempelekkert!!!
Dette bør hun vel bli glad for, tenker jeg!! Du er jammen snill du også da!!
klems

♥Gry sa...

Hei!
så nydelig!
Fin gave å gi, og ikkje minst - tenk å få noe slikt <3

klem